Szállodai munka külföldön

2013.02.26. 13:50

szerző: JuhosT

Az életem egy évvel ezelőtt kilátástalannak tűnt. Végeztem a főiskolával a diákviszonyom megszűnt, így az eddig munkahelyemet, ahol diákként foglalkoztattak ott kellett hagynom. Nem tudtam mit csináljak, hónapokig kerestem munkát, de nem vettek fel sehova. Egy barátnőm ajánlotta a Max-Service-et és minden megváltozott!

Évek óta tömegesével mennek el az emberek az országunkból, és inkább külföldön próbálnak szerencsét a jobb megélhetés érdekében. Mivel Magyarországon egyre nehezebb megélhetés biztosítani magad és esetleg a családod számára természetes, hogy benned is megérett már a gondolat, hogy változtatni kéne. Én is hasonlóan éreztem magam, szerencse, hogy volt bátorságom lépni.

Mondtam már, hogy egy barátnőm ajánlotta a Max-Service állásközvetítő céget. A Max-Service-nél magyar, tanult embereknek segítenek munkát találni külföldön, főleg Németországban és Norvégiában. Épp volt számomra szállodai munka külföldön! Én Németországba mentem ki a cég közvetítésével és egy német szállodában dolgoztam takarítóként. Talán a szállodai takarítás elsőre nem hangzik állom állásnak, de nekem az volt. Az ottani légkör felejthetetlen volt számomra, az emberek mosolygósak, szimpatikusak és türelmesek voltak. Én nem beszéltem németül és így is megértettek, de nem jelentett gondot, hogy a folyamatos német beszéd nem ment, hiszen angolul beszéltem és a német nyelv csak úgy ragadt rám.

A szállodában nagyon jól kerestem és a megélhetésem a kint tartózkodásom alatt, szinte ingyen volt. A Max-Service rengeteg segítséget adott nekem a kint tartózkodásom alatt, bármilyen problémába is ütköztem, ők segítettek a lebonyolításban.

szobalány.jpeg

Én mindenkinek csak ajánlani tudom őket, hiszen nekem kizárólag jó tapasztalataim vannak a céggel. Rengeteget tanultam a kinti munka alatt és sokat fejlődött a német tudásom.  Örülök, hogy anno, úgy döntöttem, hogy elvállalok Németországban egy munkát, mert egy más lány jött vissza, mint, aki kiment!

Címkék: külföldi munka Max-Service szállodai munka külföldön

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nemet-munka.blog.hu/api/trackback/id/tr355106417

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása